Lilla julafton! :)

Igår hade jag och Samuel våran lilla julafton som jag skrev igår! :) Den blev hur mysig somn hellst! Började med att vi åkte iväg för att äta, blev inge superflashigt direkt, utan PizzaHut! Haha! Men det var ju gott så det var ju huvudsaken ;) Sedan åkte vi hem, vi gjorde iordning glögg och började sedan öppna paket. Vi började med att öppna paketen från Sofia. Vi fick sådant där påslakanset som henne Mormor syr, dom är helt underbara! Min samling av dom ökar, haha :D Sedan så öppnade jag det lilla paketet som också var från Fia, och det var en liten tavla (eller kylskåpsmagnet, beror på hur man ser på saken) som det står om typ vänskap på! Så då blev jag lite emotionell och grät en skvätt! Haha, men den var jättefin iaf :) Sedan så var det dags för julklapparna som vi skulle ge till varandra. Av mig fick Samuel; Chai té, Chai Sirap eller vad det heter, mjölkskummare, en rosa rattmuff som det står höger och vänster på och en skjorta! Han verkade i alla fall bli glad över sakerna, den där chaiknarkaren ;P Sedan så öppnade jag mina paket, och i den första var det en liten Nalle Puh bok, ni vet en sån med massa råd i grejer. Den var väldigt kul :) Sedan så var det dags för eh... the main thing... och det var presentkort på tatuering!!! Den 5 mars klockan 12 är det dags! Då är en sittning på 6 timmar inplanerad, men inte säkert att det tar så långt tid. Men hellre för mycket tid än för lite! Inge stress när det ska nålas på min kropp! Haha ;P Men jag längtar något så sjuk! Tack så mycker love! :) Var som sagt en riktigt mysig dag :)

Nu ska jag börja packa lite, för att åka till kungariket idag. Sedan på lördag är det av mitt Finland. Vilket betyder sommarstuga, julmys, träffa farmor och andra släktingar! :) Woho! Ciao.







Kommentarer
Postat av: Linda

så fina ni är! jag vill också tatuera mig...måste bara komma på motiv först:) jao. Men ses imorn! puss!

2008-12-19 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback