Kroppsmålning och flaggor

Idag var det kroppsmålning som gällde i skolan, först hade jag ingen modell men så visade det sig att man fick jobba på två på en modell, så jag och Maria gjorde svenska flaggan på Johanna. När man gör en kroppsmålning så är det verkligen färg överallt - i öron, mellan skinkorna (om man har string på sig) helt enkelt överallt. Så när johanna hade duschat så hade hon lite färg kvar, vilket gjorde att människor tog kort på henne på tunnelbanan, haha! Men vad ska man göra när man är snygg? ;) Målningen tog lite över två timmar att göra, och hon fick stå hela tiden. Men på tisdag är väl min tur för då ska jag stå för Emelie, haha! Man kan ju bara undra hur många liter färg det kommer gå åt för att täcka min blekfeta kropp, haha ;P Sen var det meningen att Maria skulle bli finska flaggan med det fanns inge blå färg kvar efter att vi gjort Sverige! Så på henne blev det massor med blommor istället :) Men vi klarade alla kroppsmålningen, vilket är helt underbart skänt, man var lite små orolig för det. Nu är det inte mycket kvar... och det är både bra och dåligt...


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Låter kladdigt det där, vet inte om jag skulle vilja ställa upp som modell faktiskt!

PussPuss

2008-12-04 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback