Dödligt trött

Idag åkte vi till Vällingby, målet med att åka dit var att handla mat, kolla lite efter julklappar och få lite julkänsla . Jag fick i alla ut två av tre saker, dvs det två förstnämnda. Jag hittade den sista julklappen till leken vi brukar leka på julafton! Hittade även en sak till som jag ska ge till Samuel, dock en väldigt oseriös grej. Och då menar jag väldigt oseriös! Haha, men jag tycker i alla fall om den ;D Men medan vi gick runt i Vällingby så var vi självklart tvugna att gå in på lagerhause (stavas det så?), affären som är guds gåva till oss! Man kan hitta så mycket saker där, roliga saker, fina saker, udda saker ja massor med saker! :) Där finns en telefon formad som en pussmun som jag vill ha! Men i alla fall, där hittade i alla fall Johanna en jättefin badmössa och en sån där ögonmask som man har när man ska sova. Hon tyckte hon var cool, bevis:


Står förövrigt "Dead tired" på ögonmasken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback