Plåtningsplaner och tillbehör!

Back to Basic handlade skolan om idag. Var helt ok ändå, bra att gå igenom det igen. och så gick det ändå ganska snabbt eftersom man visste vad man gjorde! Så, efterskolan så drog jag och Emelie till Panduro, för att köpa lite saker till plåtningarna som är nu på onsdag och torsdag. På onsdagen ska jag göra samma sak som jag gjorde på trendtävlinge, fast lite mer så man kan plåta från båda sidor och till på torsdagen ska jag göra en palettgrej i ansiktet och ner mot bröstet. Förhoppningsvis kan Emma ställa upp som modell, annars står jag utan. Så om hon inte kan, någon som känner sig sugen?

Jag är enormt trött och seg idag också, och irriterad eftersom vi i lägenheten hade ett möte idag om lägenheten som gick jättedåligt. Frustrationen var på topp och ja, man blev mer och mer irriterad. Men just nu känns det som det inte går att göra något för våran del och vad vi än sa idag så spelade det nästan ingen roll. Men om dom nu ska hyra ut denna lägenhet igen nästa år så hoppas jag verkligen att dom får det bra mycket bättre än vad vi har haft/har det. Att dom tar tag i hur lägenheterna ser ut, för just nu är det verkligen jättesunkigt. Men jag hoppas dom tar tag i det, för deras skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback