Se det som en varning

Jag har fortfarande inte börjat packa. Hur kommer detta att gå?! Jag kommer stå där på lördag morgon (fortfarande eventuellt lite påverkad fråm kvällen före) med irritation så det finns att dela med sig åt en hel befolkning och gorma åt Samuel hur allt ska vara och vad som ska vara vart. Det är inte bra, för just när jag får sådana hets attacker så går dom ut över Samuel. Det kommer stunder då jag undrar hur han står ut. Mitt hetsiga humör och min röst som ibland vill komma upp i 150 decibel måste bli för mycket skulle man tycka, när jag till och med själv kan bli irriterad för att jag hetsar över småsaker. Men nu Samuel Älskling, se det som att jag har varnat dig om hur det kan bli men du är (precis som alltid) varmt välkommen att trängas i mitt 80 säng! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback