Ögonbryn är upp till 60 % av ansiktsstrukturen.

jag har fått världens finaste ögonbryn, helt underbara och lättsminkade är dom också. Jennifer och Jasmin har jag att tacka för detta. Först plocka dom formen med pincet och sedan "rensade" dom men snöre. Jag är super nöjd! det har sina fördelar att vara omgiven av Makeup Artister, när man inte kan plocka sina själv. Alltså jag kan plocka dom men jag är så mesig att jag tycker det gör djävulst ont, så om någon annan plockar dom såg går det snabbare och brynen domnar lätt av också, så det känns inte lika mycket, haha :) Snygga bryn gör faktiskt väldigt mycket  för ansiktet, snygga bryn gör så jäkla mycket! Jag har föresten köpt en ny mascara också, från Maybelline, det är den där gula som dom gör reklam för nu på tv. Det är grymt härlig borste i den också, i alla fall när man ska sminka själv, och när man har långta fransar, inga klumpar! :) Rekomnderas!


 

Kommentarer
Postat av: Väskoman

Klart du ska behålla väskan...tycker en som älskar väskor! Kram moster

2008-12-02 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback