Nu börjas det om...

Nu är jag tillbaka hemma igen. Maten är äten och jag har gjort mg iordning. Nu ska det börjas om, cidern är öppnad och vi lyssnar på musik och har allämnt trevligt. Får se om det blir utgång sen också. men imorse var jag inte alls sugen på att börja om ikväll igen, men när jag nu har fått duscha och gjort mig iordning så känner jag mig någorlunda laddad i alla fall :) Kvällne igår var kul ändå, trots att vi bara satt på typ en pub och pratade. Några 60 plusare raggade på oss också, haha. Vi hånade dom mest, dom var ganska så sviniga. Ingenting man väntar från människor i deras ålder. Men vi hm.. hånade dom mest eftersom dom betedde sig som dom gjorde! Så det var ändå lite små kul ;) Det som sas var typ; "Vi kan inte ens räkna dina rynkor!", "vi ska stämma er, ni kommer inte ha någonting kvar" och så självklart: "Men byt bord då, ni kom och satte er här, inte vi hos er, så gå!". Det är konstigt situtation det där, när människor som är bra mycket äldre än sina egna föräldrar raggar på en. Men vi skrattade mest åt dom, Hej ålderskris liksom! Haha! ;) Men nu ska jag gå coh vara lite social! Mer imorgon! :)
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback