Nu är det dags för julafton!

Nu är jag klar för min och Samuels julafton och Samuel klev just innanför dörren. Woho. Jag är hungrig som ett as och när han kommer in så säger han "att vi inte behöver ha så bråttom". Haha! :) har föresten hittad en ny favorit bland mina ögonskuggor! Den heter Domingo och är röd och guldig, helt underbar enligt mig! Så jag måste väl säga tack till Sarah Maria som rekomenderade den! Haha :) Använde den idag, rött och guld är ju lite juligt, hade också svart och två andra vita skuggor! Me like :)

Här är dagens smink, woho :)


Bjudeer på denna också, hah! Så roligt har jag när jag sitter här själv ;P

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, ja okej. Ja jag tänkte att det lär vara något sådant man gör..:S Jo det har varit roligt på praktiken, lärt mig väldigt mycket. Men skönt också att det äntligen är lov... Eller ja efter imororn är det det. Men har du flyttat hem till Kungsör nu? Vad har du för planer framöver då, ska du flytta någonstans, söka jobb eller plugga eller så? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback