Nedräkningen har börjat!

Igår var det första advent och idag är det första december, som betyder att det är 23 dagar kvar till julafton! Men jag har ingen julkalander, det ska man ju ha varje år! Det är ett måste, så nu ska jag snart till vällingby med Sofie, då ska det köpas kalander! Samuel har ingen kalender heller. Jag vet att du läser det här så nästan gång jag kommer hem till dig så ska du ha en chokladkalander! Bara så att du vet!

Jag hoppas verkligen att julkalandern tar med lite julkänsla också, vi bor ju i världens minst julmysiga lägenhet. Man blir mest deprimerad av den just nu, jag vill ha ljusstakar i fönstrena, julmys, och adventsljustake. Jag vill helt enkelt bara ha lite julstäming i vår lägenhet. Det är väl inte för mycket begärt? Jag har föresten inte köpt alla julklappar än, Samuel och Lindaär svårast. Inte speciellt otippat att Linda är på den listan, det är hon varje år. Haha ;) Men jag får heöt enkelt klura ut något, har ju trots allt 23 dagar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback