Master Makeup Artist & Hårstylist!

Nu har jag lämnat Stockholm, sitter i  bilen nu och den är fullproppad med saker och vi är påväg någonstans, jag vet inte vart, för att fira pappa som fyller 50 imorgon! Grattis till Pappa!

Jag saknar redan mina roomies och Emelie massor! Kvällen var bra igår, det var jättekul :) Det blev en massvis med dansade, skålande, diplom utdelning och shotande. Vi shotade något äckligt, jag bad om lakritsshot men fick något som smakade hostmedicin. Men annars så var kvällen verkligen jättekul! :) Fast det blev endel tårar mot slutet där när vi skulle hej då, jag och Emelie. Men det är ju ett "vi ses" för det kommer vi att göra, jag kommer åka upp till henne så fort det går :) Så nu är vi i alla fall helt klara, nu har vi det på papper, vi är Master makeup Artister & Hårstylister!

Idag ficj jag också säga Hejdå till Sofie, Johanna och Maria. Då grinade jag lite också, när jag skulle åka alltså. Och så har jag små gråtigt lite imellanåt också Inte enbart för attjag kommer skan alla enormt utan också för att jag ska lämna Stockholm. Jag tycker om Stockholm så enormt! Hela grejen med att den här tiden nu är över är jobbigt. Det har gått så fort, som om någon har snabbspolat dom senaste två månaderna. Men nu ska jag fortsätta kolla på vägen, blir illamående annars... Ciao.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ett stort grattis till dig, klar med skolan! Kul!! Kram från Susanna

2008-12-14 @ 19:11:49
Postat av: Martina

Grattis stumpan!:D

2008-12-14 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback