Lämna tillbaka eller behålla?

Har inte haft en direkt produktiv dag, men ändå har dagen gått väldigt fort. Men det kan väl bero på att vi satt och fikade i typ två timmar och sedan gick runt inne i en ganska så billig sko- och väskaffär, vilket slutade med att jag kom hem med en svart handväska. Den här hur fin som hellst och kostade 229, så det är ju inte så fasligt dyrt. Och jag kan ju säga att jag köpte den till mig själv, som typ tröstpresent till mig själv. Så, nu lägget jag upp en bild på den så nu får ni säga vad jag ska göra, behålla eller lämna tillbaka? och nu kräver jag hjälp.

Behålla eller lämna tillbaka?



Här mina nya skor föresten, som jag fick av mamma i fredags! Älskar dom :)

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Väskan va fiin. Om du tycker om den ska du behålla den! PussPuss

2008-12-03 @ 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback