Kung i baren

Imorgon bär det av mot Norrtälje, ska hänga med Emelie till hennes mamma! Ska bli väldigt trevligt, vi ska nog mest kika på film och ha det allmänt trevligt, är i alla fall tänk så :) Sedan på lördag så ska vi laga mat och så, vi i lägenheten alltså. Typ som en sista grej vi alla gör tillsammans, förutom avslutningen sen då! Men då ska det bara vara vi fyra, det ska också bli väldigt kul. Men då bli det nog kanske en utgång också, till något halv grisigt ställe så vi kan svina oss! Haha. Det behövs inge stureplan för att vi ska kunna roa oss, kungar i baren så att säga ;) Nej, men nu börjar sängen verka väldigt lockande och boken jag just nu också läser för den delen. Så nu ska jag dejta John Blund! Men jag bjuder på ännu en bild på mig själv från i fredags ;) Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiin! va läser du för bok?:) puss!

2008-12-05 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback