Julklappar :)

Jag ställde upp min och Samuels julgran igår, men der är varken en stor eller riktig julgran. Samuel ville inte ha någon riktigt julgran nu eftersom han renoverar lägenheten, så jag hittade ett substitut, nämligen en jätteliten elektrisk julgran, som lyser! Så nu är det också massvis med paket under. Woho! Vi fick några julklappar igår av Sofia också, så dom ligger också där! Synd bara att hon inte är hemma så vi kan ge varnadra paketen själva som vi brukar, men hon får sitt när hon kommer hem :) Men ja, imorgon blir det alltså llite julfirande! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Är den en sån som jag har? eller har ni lånat min?:) när ska ni byta julklappar?:) puss!!

2008-12-18 @ 00:47:38
Postat av: mamma

ja iida det är bra att du gör lite julkänsla i samuels lägenhet:)puss

2008-12-18 @ 07:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback