Jobb är lösningen till allt.

idag ska jag skriva på mtit cv och personliga brev. jag har bestämt att det ska vara helt klart imorgon kväll, så jag kan skicka iväg det så att jag kan få ett jobb. För får jag ett jobb så löser det allt! För ett jobb leder till pengar, pengar leder till att jag kan söka efter en egen lägenhet, och en egen lägenhet betyder att jag ska flytta hemifrån. Vilket inte skulle vara helt fel. Förstå vad kul med en helt egen mysig 1:a eller 2:a, som jag kan inreda precis som jag vill. Ha exakt vilka möbler och prylar som jag vill, låter det inte helt underbart? :D Hoppas, hoppas, hoppas på jobb! Jobb är lösningen till allt ;P

Ikväll ska föresten jag och Samuel hem till Kungsör, till Mamma, för att få våra frillor fixade. I alla fall Samuel. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår, det är ju så jäkla tråkigt. Får göra något drastiskt och snagga mig eller färga håret kanongrönt. Hah, vackert. ;)

Men nu ska jag skriva på mitt personliga brev, woha!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Håller med, det är jättekrångligt allt. Ändå läste jag webbdesign i skolan, det är precis samma koder och malalr och skit, men eftersom ingen i våran grupp, förutom Niclas och Martin brydde sig speciellt mycket så har det inte fastnat något från kursen alls :P Ändå fick jag ett VG i betyg, jag måste ha haft en otrolig charm HAHA! ;)



Hoppas det går bra med ditt CV =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback