i-landsproblem...

Jag har nu köpt en julkalander! Den ser inte ut som dom ska göra, men det är i alla fall en julkalander, vilket är det viktigaste! Den funkar som den gör sitt jobb, nämligen; den räknar ner till jul och den ger mig en chokladbit varje dag! Det fanns två olika kalendrar att välja mellan inne på coop, nämligen en med Hello Kitty  på (som Sofie tjatade på oss att vi skulle välja) och en med spindelmannen, och självklart tycker jag att spindelmannen speglar mig själv bäst och då fick det ju bli den ;) Självklart val liksom. Jag tycker bara dom kunde ha gjort spindelmannen lite julig, typ med en tomteluva eller nåt. Men men... kan ju inte få allt ;P

Jag har föresten funderat på att köpa klänningen som jag hade på plåtningen till avslutningen! Jag gillar det väldigt mycket och den kosta bara 400-500 kronor. Där ljög jag, det är inget "bara" det är egentligen ganska så mycket pengar, men jag vill ju vara fin på avslutningen, och så tänkte ja försöka kombinera avslutningsklänning och nyårklänning. Skulle vara roligt att ha någon mer glittrigt... eller nått till nyår, jag vet inte riktigt. Men det jag vet med säkerhet är att avslutningen är nästa fredag och jag är ingenting att ha på mig, kul. Jag ha sådana allvarliga i-landsproblem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback