Hon riktigt skum.. den där Johanna..

Såhär såg Johanna ut när vi hittade henne nyss:




Kommentarer
Postat av: Linda

Väskan var snygg ju, man kan alltid behöva en väska. Se det som en julklapp till dig själv:) det brukar jag göra, en sån egenjuklapp förtjänar man allt. Själv är jag helt död efter nattjobb natten tills idag + kvällen. Och ögonbrynen var fina! du måste plocka mina, jag tänker den tanken varje gång jag kollar mig i spegeln, har ju såklart plockat själv nu, inget monobrow här inte, men det blir bättre om du gör det. Ta med pincetten när vi firar pappa, så får du jobba lite;) Puss min söting syster, vi hörs snart!

Postat av: Susanna

Va snygg du är! Häftigt!

Angående väskan: klart du ska ha kvar den! Snygg!

2008-12-03 @ 18:40:08
Postat av: Susanna

Va snygg du är! Häftigt!

Angående väskan: klart du ska ha kvar den! Snygg!

2008-12-03 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback