Höjdpunkter!

Nu är det ju bara 6 dagar kvar till flytten, och som jag har skrivit tidigare så känns det förjävligt. Jag kommer säkert tjata om det i fler inlägg, känns liiiite bättre när jag får klaga lite på det. Plus att det här är min blogg och handlar om mitt liv och att snart flytta ifrån Stockholm huvudgrejen i mitt liv just nu. Men det är inte bara tråkiga saker i mitt liv just nu, utan jag har faktiskt några roliga saker som är på gång, nämligen:

> Avsutningsfesten nästa vecka!  Har inte en anning vart vi ska vara eller vad jag ska ha på mig. Men kul blir det säkert!

> Pappas hemliga tripp nästa helg! Har inte en aning om vart vi ska, förutom att det är närmare att åka dit från Uppsala än ifrån Stockholm. Men det hjälper inte särskilt mycket. Jag är enormt nyfiken!

> Jag och Samuel ska fira julafton snart, supermysigt! Är riktigt nyfiken där också, vad ska jag få?! Haha. Sen får  vi ju se om han gillar min julklapp också ;)

> Att vi åker till Finland den 20 december, finfint! ska bli jättemysigt att vara där - som vanligt :)

> Kryssningen som Jag, Samuel, Maria och Björn ska på den 16 januari! Woho :D

Ja, höjdpunkterna är fler än dom tråkiga. Men en flytt är stort, en förändring. En förändring som jag just nu inte vill ha. Men nu ska jag faktiskt ta och skriva persnoligt brev. Så alla papper är kvar, sen är det bara att söka jobb! Massor med jobb... sedan får vi se vart jag hamnar i vårat avlånga land. Men jag flyttar självklart inte var som hellst, bli ingen "Hej Arvidsjaur"! Mest hoppas jag på ett "Hej Stockholm" eller "Hej Örebro". Så hur det går återstår att ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback