Google is your friend.

Jag sitter och filar lite på mitt personliga brev och CV nu, sitter också och googlar lite saker åt en kompis. Vissa saker måste tas reda på, eller i alla fall få veta lite mer om! Men just nu verkarinte google vilja vara min vän, men jag letar vidare! Vad gör man inte åt sina kompisar :) Mitt CV och personliga brev är snart klart och jag ska det idag till Linda så hon får kolla på det en sista gång! Woho!

Vi var ju och fixa håret igår hos Mamma. Samuel klippte och färgade sig och jag färgade bara utväxten, men jag hittade en sån underbar frisyr som ajg så gärna vill ha. Men jag funderar lite fortarande. Slänger upp en bild på det senare för nu ska jag skriva och googla vidare! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback