En helg på slottet!

Har inte direkt blivit någon vidare uppdatering i helgen, men det var ju för att vi var borta och firade Pappa när han fyllde år! Och det har varit en extremt mysig helg, vi var nämligen på Rånäs Slott! Hur fint som hellst och vi hade även våra rum i själva slottet :) Det blev lite fikande, promenader, julbord, paketöppnande och endel biljard! Var hur roligt som hellst, och som jag skrev tidigare; mysigt! Men enligt mig var det ett ganska så udda julbord, förutom att det fanns det vanliga så som köttbullar, julskinka, potatis och sånt så fanns det också bland annat: Kengurukött, Bisonkött, Renhjärta, Krokodilköttbullar och kaningryta. Så enligt mig, hel mysko grejer! haha ;D På lördagkvällen så badade vi också i såndär utomhus bubbelpool, vilken var riktigt skönt. Det var jättevarmt vatten och typ minus i luften! jag ska ha en sån när jag bor i hus, haha :D Jag har tyvärr inga bilder från helgen just nu eftersom vi bara tog med pappas och Lindas kamera, men så fort jag får dom så lägger jag upp dom! :) Här en bild jag tog från google, det var ju inte dirket sådär grönt när vi var där men där ser ni i alla fall endel av slottet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback