Vackra, snälla, underbara fina mamma!

Tänkte bara säga att jag har världens bästa, finast och underbaraste mamma! :) Hon tänker så kallat "sponsra" i min sminkväska med 10 ögonskuggor! :D Nu är det inte så att hon just nu och enbart för tilfället är världens bästa, finaste och underbaraste Mamma, hon är det jämt. Även om vi bråkar ibland (precis som 99 % resten av världen gör med sina föräldrar), så är hon världens bästa mamma (pappa är ju också självklart världens finaste, bästa och underbaraste pappa)! Internet segar så kan tyv'rr inte lägga upp någon bild, men det kommer! :)
Tänkte också bara säga att jag ligger i sängen i vardagsrummet, i mysbyxor och tjocktröja, ner bäddad under mitt dunntäcke och kurerar mig, jag ligger också och fryser ihjäl. Men bara lite grann...

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Vilken tur du har som har en mamma som sponsrar dig.

Men jag saknar dig massor!!!!

2008-08-18 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback