Händelser blir till ord

Taskig uppdatering i helgen, illa. Men det är som det är, så här kommer en uppdatering;

Onsdag: Vi var på Takida som var jättebra! Det var jag, Samuel, Calle, en Jessica och andra stockholms människor! Vi stod ganska långt fram först men jag fick panik av flera anledningar. För det första för att jag såg absolut ingenting, för varenda lång jävel valde att ställa sig framför mig, för det andra för att någon klev mig på foten och för det tredje så fick jag en armbåge i huvudet. då gick jag och ställde mig längst bak. Där sg jag scenen och jag slapp bli ihjälslagen, var finfint för min del! Samuel sov hos mig sen efter också, i min 90 säng! Mys :)

Torsdag: Var i skolan och lärde mig ögonbryn och läppar. haha, det där är inte lätt, ska ni veta! Skarpa linjer, höga punkter, rätt färg och... och... och massvis med annat. Men det är kul, det är det viktigaste! Sen på kvällen så åkte vi hem till Samuel. Kom hem ganska sent så vi kollade bara påt voch tog det lugnt.

Fredag: Jag och Samuel tog det lugnt och lagade mat. Vi kollade på en beck film - spår i mörkret. Och den handlade om mord i tunnelbanan och det var just våran linje den handla om, den gröna! Perfekt liksom. En kväll sitter man där och plötsligt blir mörkt. Skulle det hända skulle jag lägga mig på golvet och då. Typ.

Lördag: Började med att vi sov jättelänge, sen var det att åka och kolla på tapeter och gå lite i klädaffärer. Samuel hittade en tröja och jag ett linne/kjol, på gina som jag köpte med mitt presentkort. Sweet :) Sedan på kvällen så bar det av till Eskilstuna, med ett kort stopp hemma i Kungsör. Men var i alla fall Samuels kompis som fyllde år som vi var hos. Det var väl sådär, men sedan åkte vi in till stan och kollade på fyrverkerierna. Dom var galet fina! Eller vad säger man, vackra? Hm...

Söndag: Åkte hem till Stockholm vid elva i morse.  Känns allt übertrist att åka ifrån Samuel. Rent av förjävligt.
Så sen jag kom hit, har jag varit och handlat, lagat mat och sen så har vi legat här och kollat på film! Massvis med film, jag har typ sett tre och en halv film. haha, en väldigt effektiv dag alltså!


Porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback