Helg och killar som målar tånaglar...

Nu, nu funkar mitt internet igen! Det har nämligen krånglat igår, det står att den inte hittar något nätverk. Jag tänkte ringa Tre och fråga vad det var för fel men så provade jag imorse att installera om programmet, så nu funkar det! :) Men jag vet att tunnelbanan kan störa när man pratar i telefon eftersom den går pass när, så jag tänkte att det kan nog störa lite för internet också, men jag vet inte.

Okej, ska väl ge en kort resumé av helgen; Fredagen så var det ju planerat att vi skulle till en uteserving, och så började det också! Vi satte oss på ett ställe som hette "Grodan" och det var väl sådär. Men vi höll oss fortfarande till planen i alla fall. Sedan så blev det för segt så då gick  vi till Soft Bar, och det var så jäkla kul! Johanna och  Sofia pkte hem redan vi tolv men jag och maria var kvar typ till halv tre! Och så skulle vi gå till tunnelbanan, en promenadväg som vanligtvis skulle ta fem minuter tog en halvtimme. Jag nog aldrig skrattat så mycket! Hur kul som hellst! Sen när vi kommer hem vid typ fyra så lägger vi oss i vardagsrummet och kollade på Harry Potter och käka chips, haha. Kvällen var i alla fall hellyckad! :)
Lördagen
började med att vi åka in till stan för att det var så fint väder. Vi kikade lite i affärer och åt typ lunch. Det var väldigt trevligt, plus att vi träffade två andra tjejer från skolan så vi bestämde att vi skulle förfesta ihop. Men det var bara en som kom så hon dök upp här vid sju och vi hade jättetrevligt måste jag säga, så vid tolv åkte vi till Soft bar, igen. Det var ju så kul dagen innan men igår var det inte lika kul så jag pch Sofie åkte hem vid två typ, och jag sov som en bäbis. Så när jag vaknar så sitter/sover två killar i vardagsrummet. Dåligt förvånad jag blev, men jag visste ju vilka det var eftersom vi hade träffat dom tidigare på kvällen eftersom en av dom bor i samma trappuppgång. Men jag var i alla fall extremt hungrig och jag ville bara att dom skulle gå, men det kan man ju inte säga plus att Maria typ sov i den ena killens knä. Men vid elva går dom i alla fall, jag satte till och med på Bring it on filmen tidigare för att dom skulle gå. Men den verkade dom snarare tycka om, suck. Inte så att dom var otrevliga eller så, men jag ville bara få äta! Så sen efter att dom gått så har vi bara settat i vardagsrummet och degat, haha. Men det roligaste av allt var när Maria vakna är hennes ena fots naglar målade i svart! Så killen hon strulade med har målat hennes tånaglar svarta med MITT nagelack som låg på bordet. Hur udda är inte det? Hm... Men överlag så har helgen varit bra! :) Bilder kommer senare idag!
Nu ska vi gå och hänga tvätten! Yes box!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback