Ge mig en egen helikopter!

Nu har jag träffat alla tjejer som jag ska bo med och dom är riktigt trevliga! :) vi har ätit tacos, och nu så gör vi oss i ordning och små dricker lite för att sedan gå ut! trevligt! :) Samuel var också med ett tag, och just nu saknar jag honom enormt. Så sjukt mycket! jag trodde det skulle vara  lite lättare när han åkte men oj vad fel jag hade! Jag ville typ börja gråta! Nu låter det som om han bor typ i Arvidsjaur och jag långt åt helvete åt andra hållet! Men vi har varit tillsammans typ varje dag hela sommren och nu ska jag sova utan honom är i Stockholm. Suck och snyft. Jag saknar dig enormt, och jag älskar dig, massor!


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Aja, jag saknar dig oxå enormt mycket å älskar dig ännu mer! <3

2008-08-10 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback