Gör mig rik och du får en slant.

Kul, väldigt kul. Jag har fått hosta. Hosta som sitter i bröstet. Det gör liksom ont i bröstet när jag hostar, så det känns som om lungorna ska komma upp. Urk. Så känner jag med seg i hela kroppen, varenda rörelse får mitt hjärta att banka till tusen. Det är helt underbart. Jag lovar, ni vill också ha min förkyning. Den är till salu, högsta bud får den. Men jag har bestämt att den ska försvinna till imorgon. Så bäst att ni skyndar er. 

och det sista jag vill säga är; Varför är inte jag rik?! Dom säger att det är bra att ha fler ögonskuggor än dom vi har, och veckans erbjudande är 10 ögonskuggor för 660 kronor. Det blir att vi får dom för typ halva priset styck. Jag vet att det kommer att bli så att jag kommer vilja ha massor. Men fler skuggor desto bättre, men ja, får väl köpa dom efter hand. Eller den dagen jag blir rik, något av det. Jag bara hoppas den dagen är denna veckan. Sedan så kostar skuggorna 140 kronor styck, eller ja för oss kostar dom väl runt 90-100 kronor med vår 30% rabatt. Yes box. Måste bara säga en absolut sista sak; Jävla skit skatt!!


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback