Måste du andas så högt?!

Idag har jag varit på min första skoldag på make up institute! Det gick jättebra, vi gock igenom hur man gör en basic make-up och så fick vi våra sminkboxar eller vad man ska kalla det, haha. Jag har alltså smink/borstar/produkter för 20 000 kronor. Det är inte dåligt det inte! Jag tänkte lägga upp bilder på sminket idag men jag har inte orkat packa om det, så det kommer imorgon! :) Shaoul vår lärare/rektor satt och prata om hur fräschh man måste vara när man jobbar som MUA. Man fick inte ha fula eller slitna naglar och man får inte vara svettig. Samtidigt som han satt där och prata om svett så trodde jag att jag skulle dö av värmeslag. Kändes som om jag svettades som en jäkla gris, då känner man sig superfräsch! Föresten så väger sminkväskan typ 3,4 ton. haha, men det är det värt!

Vi har föresten världens känsliga grannar! Kommer och ringer på idag ochs äger att det är nogåt som låter här uppifrån, och just när han kommer så håller Maria på att träna på sin magtränare, en sån som man rullar fram och tillbaka. Och det säger han ha låtit klockan fyra i natt. Jajotjena! Vem tränar klockan fyra på natten och vi fattar väl cokså att man måste vara tyst på kvällarna, i alla fall efter klockan 22. Han kom typ vid 21. Tål man inte det minsta ljud, så ska man fasen inte bo i lägenhet! Jag klarar inte av såna. snart andas man väl för högt också...


Kommentarer
Postat av: El Samuell

Haha, ni har d inte lätt, folk som rycker i dörrhadtaget å grannar som störs av att ni finns...

2008-08-11 @ 22:57:58
Postat av: Susanna

Knäppa grannar....kul med sminket, du får öva på mig o Sisko sen haha.Jag kanske ringer nån dag ang din nya dator. Vår dator gick sönder i förrgår igeeen. :( Vi måste börja investera i nån ny, funderar på en bärbar. Vi hörs! Och du, rör dig inte själv där o var rädd om dig!!! Kram från Susanna

2008-08-12 @ 09:00:11
Postat av: Lina

ja lägg upp bilder! Va roligt! Jag funderar oxå på att gå nåt sånt.. vi får se..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback