Upp och ner dag!

Idag var min snygging syster här! :) Hon dök upp idag vid skolan runt kvart i tio. Precis lagom då vi skulle ha föningsprovet, dom förövrigt gick jättebra!! Dom sa typ att jag hade jättebra teknik och att dom till och med hade stått och pratat om det! Jag blev riktigt förvånad eftersom jag tyckte det kändes som det hade gått riktigt dåligt. Men jag hade tydligen fel, dom sa till och med att jag hade gesällteknik :) Meeeen sen så kom vi till det vi skulle lära oss idag, nämligen tuperingsteknik! Fasen vad min dag vända det, ingenting gick bra och det kändes som allt bara jobbade emot mig. Jag ville bara lägga mig i en grop hoppas att dagens lektion skulle vara över och till slut var den det! Och jag fick spendera resten av dagen med Linda! hade jättekul och har saknat henne massor! Jag längtar tills hon kommer hit nästa gång! :D

Så just nu sitter jag ensam i lägenheten. Maria och Sofie är på praktik och Johanna är ute med som pappa. Som föresten sa att vi måste säga till skolan att vår brandvarnare inte fungerar! Jag visste inte ens om att vi hade en brandvarnare! haha ;P men nu ska jag kika lite på film och sen duscha!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback