Satan skapade ögonbrynen ;P

Ögonbrynen är det svåraste som finns i hela aniktet att få snygga. Ögonskugga är roligast. Men dessa förbannade ögonbryn är jättesvårt at få jäma och snygga, och när man är nöjd, eller åtminstone lite, så tycker inte lärnarna att det är bra. Och alla lärare har olika tekiniker och olika sätt som dom tycker att det ska se bra ut på. Så alla säger olika saker, men det är väl bara att ta in det. Man lär sig mer på det viset också. Men sminka, ska ni veta, är inte alls så lätt som tror! Jag trodde inte att det skulle vara lätt heller, men detär väldigt, väldigt, väldigt svårt! Eller nu överdrev jag lite gran, så sjukt svårt är det inte, men vissa grejer är svåra! Men skuggningen är jättekul, verkligen! Jag längtar tills man får lite fart på det, när man kan göra allt lite fortare utan att behöva fundera liksom! :) En grej jag har fått lära mig angående ögon bryn är att man faktiskt kan och nästan ska plocka över ögonbrynen också. Jag har hört förut att man aldrig ska plocka över ögonbrynet, men det får man! Man ska plocka så att man får fram bästa formen på ögonbrynet, helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: El Samuell

Det är bara att kämpa på min älskling!

Saknar dig massor! <3<3<3<3

2008-08-21 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback