Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar...

Idag har jag och Samue varit på Lars Winnerbäck konsert! Helt underbart bra, som vanligt! haha :) Verkligen värt pengarna måste jag säga, också det som vanligt! Han hade med både gamla låtar, typ som "Tvivel" och " (Det?)Blåser genom hallen". Miss Li var också typ förband inte dåligt det heller! :) Sen var den några anfra ockås som spelade några låtar, lyssnade bara lite halvt på dom. Hörde ne tjej sjunga om någons knullvarma säng. Lite lagom mysko sådär. men allting var som sagt väldigt, super bra!
Men nu är klockan sent och dax att sova! Föresten, jag är ute på internet med min Dong (läs; trådlösa modemgrej grån 3!)!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Jossan

hans musik är riktigt skön:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback