Dong diggidong didengdeng diggidiggi...

Okej, nu har jag lyckats att använda min så kallade dong på tåget också. Sweet. Det här med mobilt internet är inte helt fel om man tänker på saken. från örebro till Stockholm är det två timmar med tåg, vilket betyder att man har två timmar att döda. Just nu är ju samuel så det gör ju ingenting då att det är två timmars tågresa men när man sen åker själv så vill man ju gärna ha något att göra! :) Så på tågresorna kommer nog dongen vara min bästa vän!

Igår när jag och Samuel var på stan så köpte jag också ett par byxor. Helt underbara fina byxor! Lite lagom "hängiga" sådär. Linda, min syster, ska också få sy upp dom. Hon vet inte om det än (förrän hon läser det här) men jag hoppas hon vill göra det. Och om hon snäll och gör det så ska hon kanske få sy in gummiband längst ner också! Vill du det Linda? :) Nu ska jag spela spel med Samuel! ;D

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

jomenvisst kan jag göra det:) kom förbi med dom bara!:) Hoppas det går bra nu i lägenheten och att dom andra tjejorna är snälla, annars får du slå dom eller ringa på mig så kan jag slå dom eller så. Men dom är nog snälla. men annars får du ta till våld. Jo. Men duuuu vi hörs!! Jag ringer på måndag och hör hur det gick i skolan! puss!!puss!!puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback