Allt detta tjat om smink ;)

Idag vaknade jag faktiskt hyfsat tidigt för att vara mig, ja låda! Jag är nämligen ledig idag efttersom hårstylist utbildningen inte börjar förrän nästa tisdag. Så idag ska det eventuellt städas, göra ordning i sminkboxen, träna lite på basic make-up och så ska det renskrivas lite. Allt som lärarna säger under genomgångarna måste ju antecknas. Så nu ska jag börja renskriva sen ordna med sminkboxen. Jag måste hinna handla också - pålägg. det dyker ju inte upp i kylskåpet av sig själv, tyvärr. För det vore inte så fel det heller, men det är tur att vi inte har så långt till affären. Det är en sån där perfekt liten promenad, även om man har tung att bära så kan man gå den och har ma för tungt så är det bara att gena genom tunnelbanestatioen, haha. Då blir det bara typ 150 meter! ;P Lucky us.


Kommentarer
Postat av: Linda

hej! ja men tjata på! massor det är helt ok!:) bara kul att höra hur du har det ju:) och sen vill jag se bilder på megasminkväskan:) Ser fram emot att komma upp och bli sminkad nu ju så du kan öva!:) jag ringer nån dag här och terroriserar dig lite! puss pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback