Xider i alla möjliga färger och.. smaker.

Idag var det dans, dancehall. Det måste verkligen varit världens roligaste dans. Men det gick väl, stod bredvid ett par gånger för att se hur det såg ut, eftersom det är dansuppvisning nu i helgen så skulle de prova hur det såg ut. Och det såg galet bra ut! :) Men det är så jäkla dyrt att dansa i Stockholm, vet inte om det är värt att börja göra det där. Ut och springa är ju gratis - och tråkigt. Men men, jag får väl se hur det blir. Lutar dock åt det tråkiga hållet.
image188
Snart är det valborg också, den ska tillbringas i Eskilstuna verkar det som just nu. Ska vara med Samuel i alla fall och det är viktigast! :) Jag ska åka till Samuel imorgon efter dansen, funderar på att ha min klänning som jag köpte på New Yorker i Norrköping på Valborg. Haha, sånt måste ju planeras ;P Jag hoppas i alla fall att det ska bli kul och min vän  Nikon Coolpix får följa med! Har även frågat om
Erica vill följa med, får se hur det blir med det :)


I fredags var det studentfest då, det var helt klart över förväntan! Det var trevliga människor, lagom mycket alkohol och endel dans. Vad mer kan man begära? Även om många inte var från skolan så gjorde det ingenting, kul ändå. Det enda som inte var så trevligt var min Xider bright, den smakar granatäpple och rabarber. Den får fem Usch av fem möjliga. Jag kan verkligen inte förstå att människor dricker den. Hm, finns väl människor för allt och lite till. En annan sak som också är mindre är trevligt är att Xider Spring inte verkar finnas kvar! Och det förstår jag ännu mindre än det
där med Xider Bright. Xider Spring smakade mint och melon (tror jag det var) och det saknar jag.
Den har lämnat ett tomt hål i mitt hjärta! Haha :)

Bilder från studentfesten finns på min bilddagbok!!

Nej, nu ska jag kika klart på CSI!

Ciao.

http://vidunderligt.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback