Välkommen älskade fredag!

Detta är ju dagen man väntar på hela veckan! När man vaknar måndag morgon så är första tanken ungefär så här; "När är det fredag? Hur många dagar är kvar?". Det blir som en nedräkning (fyra dagar kvar, tre dagar kvar...) Tanken efter att man undrat hur långt det är kvar till fredag är ju vad man ska göra i helgen. Fast nedräkningen till helgen är det inte det enda man räknar ner till just nu, det är nämligen 47 dagar kvar till studenten och 111 dagar kvar tills jag flyttar! Satt och kollade på gamla blogginlägg igår, och jag hittade blogginlägg där jag hade skrivit att det var mindre än 365 dagar kvar tills jag flyttar. Haha, tiden går fort ;P
Men ja, nu ska jag skriva tankar om mänskliga rättigheter!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon, hoppas du får en skön fredag:)!

Postat av: Susanna

Hej fröken! Har du beställt tandläkartid?? Sista året du har gratis tandvård, svårt o komma i höst....ring o beställ tid NU!
KRAM Susanna

2008-04-18 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback