Megastorgodispåse.

Igår följde Sofia med hit till Samuel, det var trevligt! :) Jag och Samuel byggde hyllor, så då behövde Sofia bara sitta och tittade på, haha. Men sen så åkte vi och handlade mat och åkte över till Erica och åt Tacos! Det var både kul och gott, vi kollade även på en film - " Inte utan min dotter". Den är väldigt bra och även hemskt, men den slutar bra så! :)

Idag så har jag och Samuel varit och kollat på innebandy här, var någon cupgrejs eller nåt. Hans kompisar och "brosha" spelade, haha. Dom kom trea tror jag :P Men ja, hela dagen har typ gått åt det. Vi åkte och köpte godis på en megastor godisaffär också! Vi har hm...lite svårt att begrända oss tror jag! ;D
Men nu ska vi kika klart på filmen på tv:n sen ska vi kolla på "The Shining" och äta ur vår mega stora godispåse :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback