Lat, latare, Iida!

image185


I brist på annat och lathet:
Dagens låt: Takida - Curly Sue
Dagens klädsel: Jeanskjol, t-shirt och Samuels tjocktröja :P
Dagens frisyr: utsläppt och tråkigt.
Dagens smink: Inget smink idag, eller i alla fall inte nu. Kanske kommer ;P
Dagens planer: Skolan, plugga och dans, dans,dans!
Dagens vill ha: Mindre att göra i skolan.
Dagens saknad: Syster, Samuel och det underbara vårvädret.
Dagens drog: Dansen.
Dagens tråkigaste: Allt vi har att göra i skolan :( Jag tror verkligen dom vill slita ut oss, ha ihjäl oss lagom till studenten!
Dagens måste: Plugga! Buhu :(
Dagens köp: Ingenting, jag är fattig.
Dagens dricka: Oboy.
Dagens roligaste: Det är måndag och skola, händer inget kul då!
Dagens kärlek: Dansen!
Dagens mående: Helt okej ändå, trött på det mesta bara.
Dagens rätt: är inte dagens fel.
Dagens I-lands problem: Att vi har för jävla mycket att göra i skolan.
Dagens bekväma: Att jag ska fråga Sarah om jag får åka med henne efter skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback