Kroppshår!

Varför, varför har killar hårväxt på överläppen?! Varför har man gett dom hårstrån där? Why god, Why?
Nu kan man fråga sig varför jag tar upp detta omdiskuterade ämne i min väldigt poplära blogg som läses av flera tusen läsare. Jag menar, detta kanske inte intresserar alla, men det intresserar mig. För min pojkvän ska nämligen skaffa sig hår på överläppen (även så kallad mustasch)! Och egentligen ska jag inte säga någonting, han får se ut precis som han vill.... nästan... haha, nej då. Men mustasch av allt?! Typ (nästan) vad som hellst utom det, gå och pierca dig, tatuera dig, skaffa dreads, börja spela boule, åk till öknen och jaga ökenråttor, rid på kameler, börja föda upp sniglar, byt karriär till slamsugare, gör nästan vad som hellst. Men mustasch av allt? Gudars, jag tror han har blivir galen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback