Ge mig glass. Pronto!

Idag har vi haft barnen. Det var kul, även fast dom inte var så många :) Men ja, sen var jag till doktorn idag också i Västrås. Sitta och vänta i hundra år, för att prata med doktorn i en halv minut. Så segt. Men ja, sen var jag och mamma in till stan också, vi kikade lite på kläder sen åt vi på Waynes. Ost & Skink sallad :) Så köpte jag årets första kulglass också, Wiho! :D Det var jättegott! Jag vill ha mera glass, nuuuu :)
Nu är Samuel, här också! han ringde mig och sa att han var ute och åkte bil i det fina vädret och fråga vad jag gjorde. Han är sämst på att ljuga ;P Och det är i och för sig väldigt bra :)
Nu gnäller samuel om att han är hungrig. Så, ska väl kolla om han kan få nåt ätbart! ;P

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback