Dreads.

Oh, detta funderade kring min kaluffs som jag har på huvudet. Så svårt, jag vill vekrligen göra någonting med det, någonting snyggt, någonting bra, någonting jag gillar! Och bara för att jags ka gilla det så måste inte resten av världen göra det. Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker om hur jag ser ut, på huvudet eller någon annanstans. Om någon tycker att jag har ful kaluffs så spelar det ju ingen roll för den personen eftersom det är jag som måste gå runt med den "fula" frisyren. Så, det jag funderat på är färga håret svart och sen underhåret vid luggen och lite på sidan ska vara lila, sen har jag funderat på dreads också. Då menar jag dreads som är gjorde hos någon som kan, inte alls för tjocka och lite av den tunnare varianten. och om jag inte skulle gilla det så läste jag att man kunde kamma ur dom inom några månder (max 6) om dom är professionellt gjorda. Men ja, har ju litet tag kvar att fundera eftersom jag inte ska göra något med håret fram till balen, 17 maj.

image186
Kanske? Hur ska jag göra?:)

Kommentarer
Postat av: El Samuell

Jag tycker att du är den finaste som finns

2008-04-21 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback