Det var ingen vanlig dag, för det var Lindas Födelsedag!

Jaha, inget mer inlägg blev det igår. Men det var för att Samuel var här. Jag hade en godtagbar ursäkt! Faktiskt!
Men får väl börja med en kort resumé av helgen som var:
I fredags så åkte jag och Samuel till Örebro för att träffa Syster och C, så var även mamma och pappa där. Linda fyllde ju 24 år då! så vi gick ut och åt! Asgod mat på en grekisk restaurang! Jag åt nåt oxfilé grejs, tror jag. Samuel åt lamm! Man kunde nästan höra dom säga "Bäääh", jag lovar. Sedan gick vi hm till Linda & C igen och åt cheesecake som Linda hade gjort alldeles själv. Gottgott!! :) Sedan så åkta mamma och pappa tillbaka till hotellet och jag och Samuel la oss på vår  übersköna och lyxiga luftmadrass! ;P
Men på lördagen i alla fall så gick jag och Samuel på stan och Linda & co åkte till IKEA, köpte en finfin klänning på stan föresten på New Yorker! Me like! :D På kvällen sen kom Lindas kompisar och vi festade lite, mamma och pappa hade åkt hem redan på dagen. Linda hade gjort Kladdkaka som hon bjöd alla på. galet god den med! ;D Hemma hos Linda var det väldigt trevligt, sedan gick vi ut, det var sådär. Var typ en Pub som ville vara dansställe. Så dom had ett dansgolv (som var lika stor som toaletterna på Lotus) men jätte jättehög musik som skråla så man kunde inte sitt och prata på pub delen och man hörde knappt vad det var för musik :P På söndagen så var det ju IFK Norrköping - Djurgården IF, så det var massor med människor i Norrköping och galet mycket poliser. Så vi gick ut på stan och kikade på alla fulle människor, lättroade! Det är helt galet vad fotboll betyder för vissa människor. Men ja, hela hela helgen var i alla fall jättebra och det var kul att vara med syster och C! :) och självklart kul att Samuel också följde med! ;)

Nu är jag väldigt trött och så väntar jag på att Samul ska ringa! Så ska borsta tänderna nu, så skriver jag mer imorgon! :) Bilder från helgen finns föresten på min bilddagbok.
http://vidunderligt.bilddagboken.se

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej gumman! Vilka söta små gympaelever du har! Gör dom som du säger???? Kram från moster

2008-04-04 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback