2 slott och slagstaglass

Några dagar sen jag skrev, blir tydligen lätt så. Men men, helgen var verkligen finfin. Den började med att jag åkte tåg till Örebro för att vara med Samuel, vi skulle städa några rum eftersom han hade vaktmästartjänst, men det gick väldigt fort. Sen så skulle vi skrapa tapet hos Samuel också och det var meningen att jag skulle hjälpa (jag lovar!!) men så råkade jag fastna vid tv:n... Så det var bara Samuel som skrapa... Oops. Men så blev det i alla fall kväll och jag och Samuel köpta mat och kikade på film. Motorsågmassakern, lite små läskig men lite väl blodig kanske. Men men, fick ju en väldigt bra ursäkt för att kramas med Samuel! haha :) Sedan så åkte vi en sväng för att Samuel skulle köpa cigg, vi åkte även runt lite i Örebro en sväng och så ut till Glanshammar för att Samuel skulle visa vart han bodde förut. Men väl hemma så visade det sig att det var en film på tv som verkade bra så vi kikade på den. Den var jättebra :)

Jag jobbade i lördags, smått jobbigt. Men men, pengar till mig och det är ju verkligen inte helt fel. Men när jag kom hem från jobbet efter jobbet så blv jag galet rastlös. Ni vet sådär att man verkligen vill göra någonting, vad som hellst! Men så efter att vi hade ätit så åkte vi till Eskilstuna, rättare sagt hem till Calle. Det var några människor där, det är var helt okej! :)

Söndagen var mer än okej! Det var väldigt bra! :) Började med att spela golf, som inte alls gick bra. Det gick blä. Sedan så var kalas hos Henric Kusin, det var trevligt. Lite släktingar sådär och god tårta och väldigt goda kakor! :) Efter det åkte vi hem och åt mat, så åkte jag och Samuel din Slagstaglssgrej och delade på en lakritsnäcka. Båda var väldigt mätta, men jag tycker att det var väldigt mysigt ändå. :) Efter glassen blev det lite åka bil, runt lite utanför Eskilstuna. Väldigt trevligt, vi kollade bland annat på två slott! :)

Men ja, helgen har varit finfin och underbaraste vädret på länge!! :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback