Nk, smink & smycken.

        image179                                                                                    
Just nu är jag i Norrköping. :) Hälsar på Linda och Christoffer. Jag kom hit igår nångång på dagen. Najs.
var lediga igår från skolan också. Grymt skönt. jag vill att skolan ska ta slut. Ge mig studenten. Pronto ! Men nej, man ska väl lida som alla andra.. hmpf. Men men... alla säger ju att sista året går fort... får väl hoppas på det.
Linda har gett mig beslutsångest nu också, angående om jag ska resa utomlands nästa år eller inte. Hon har nämligen visat mig en sminkskola som finns i Stockholm. Verkar grymt kul. Fan va förvirrande allt ska vara. Blir dum i huvet av sånt här. Det måste ju ändå bestämmas snart... Fan fan fan. Ordnar väl sig nån gång, nått årtionde...
Har köpt lite kläder idag, sweet. har även beställt piercingsmycken, Wiho! Längtar till dom kommer hem i lådan så jag kan byta. Yeah. Ge mig som nuuuuuu. Båda är svarta, det är en till tungan och en till läppen. Sen i ändarna är det som röda pärlor, och den till läppen är "twisted". Kommer lägga upp bilder på dem sen när jag får dom :) Dom är überfina.
Nej nu ska vi snart iväg till Världens Bar tror jag väl..
Laaaater ! Över och ut.
http://vidunderligt.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej Iida!
sminkskola, häftigt, kul...Skulle passa dig!
Kolla upp det!
Kram Susanna

2007-09-24 @ 08:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback