Inget... typ.

Wei, idag försov jag mig... till kvart i åtta. haha, fast det gjorde inte så mycket :P 45 underbara minuter mer sömn. :) Men men.. Missa ju inge direkt seriöst i skolan så. Men ja... hade tre lektioner idag. Jag har nig väääärldens skönaste schema! Fast det är noh likabra eftersom vi har projektarbetet också, och det är ju inte schemalagt :)
Måndag: tre lektioner. Tisdag: 1 lektion (snart två). Onsdag: Två lektioner. Torsdag: 1 lektion. Fredag: 3 lektioner.
Inte speciellt slitigt direkt :D Plus att jag slipper matten. Wihooo!
Den här veckan i skolan bli extra skön också, på onsdag ska vi till eskilstuna och kolla på rättegångar och sen på fredag ska vi till ett fängelse! Lite coolt ;) Jag ville åka till Hall eller Kumla och kolla, men dit fick vi inte komma... konstigt ^^
Har kollar på endel skolor utomlands till nästa år. Det är satans dyrt, men det är det nog värt. Några ställen som jag verkligen verkar grymt lockande är Miami Beach, London eller New York.

Nej nu ska jag duscha!

PIU PIUO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback