Nu jävlar!

Ja, nu jävlar ska ni få höra! Nu ni! Nästa år, då, då ska jag till Stockholm! Den 11 augusti så ska jag börja på Make up institute! Längar så hääääääääääääääär mycket! Ge mig sommar 2008 nu! Ska bo i nå område som heter typ Tranberg. Där ska jag dela rum med (tror jag) två andra helt främmande människor, sen ska det bo tre till i ett annat rum tror jag också. Jäkla trångbebott kommer det att bli men det är det värt, plus att det kan vara kul också :) Men tänk om man får dela rum med en kleptoman! Dom kan hinna sno en massa grejer på fem månader. Men nää, så ska jag inte tänka. Det kommer vara två finfina människor ( men om det nu inte skulle vara så, så gäller det ju bara i fem månader!). Längtar massor i alla fall, komma ifrån den här jävla hålan, åtminstone ett tag :)
Fast jag är lite nervös för det här med sminkandet, tänk om jag inte kan nånting alls. Att det jag gör ser ut som om en femåring har varit fram och kladdad med en av sina första kritor eller nått? eller att.. ja.. nej.. jag vet inte. Fast... jag längtar en massa ändå! Hur det än kommer gå.

Så då blir det:
Hej Stockholm!
Hej då Kungsör!


http://vidunderligt.bilddagboken.se
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Du, klart att du kan sminka o du åker ju dit för o lära dig, eller hur, =)
Du får sminka och lära mig sen, helt klart...ögonbryn etc etc. OK???!!!!
Kram Susanna

2007-10-18 @ 19:59:26
Postat av: Susanna

...glömde en sak. Gå in på www.jc-online.com
klicka CASTING sen land Sverige och en stad KÖPING.
Tadaaa, där ser du din kusin Henrico. Du kan även klicka på fotot...

2007-10-18 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback