Framtidsplaner!

Ja, lika seg som vanligt med att uppdatera. Det händer nån gång per årtionde, lite lagom sådär. Så, vad ska man säga.. eller i det här fallet skriva? Joo, igår! Igår kom Linda hem, hämtade henne i Eskilstuna med Martina. Sedan bar det iväg på tatueringsstället, snart ni! Snart ska det nålas och ritas på mig (och Linda). Det är inte alls länge kvar! Nästan så att nedräkningen har börjat. Vi ska göra det den 29:e och idag är det den 5:e, dvs det är 24 dagar kvar! Yeah, och det betyder att det också är 24 dagar kvar till vecka 44. Och vecka 44 innebär lov. Lov, lov, lov! Såå underbart skönt. Fast... den här terminen går läskigt fort, det bara försvinner. Vart tar tiden vägen? Känns som jag inte hinner med någonting. Och vad gör vi i skolan? Känns som vi inte gör någonting, att vi bara lallar runt liksom. Men det gör vi ju inte heller! Vi har ju varit på Eskilstuna tingsrätt, Tillberga fängelse och Örebro Universitet. Ja, så... egentligen har vi väl gjort en del... det känns bara inte som det.


Jo, så är de det här med vad jag ska göra nästa år. Just nu lutar det mot Stockholm. Skulle vara grymt kul. Men tänk om jag är sämst på att sminka? Att jag inte kan någonting? Att allt bara går åt helvete? Så kan jag väl i och för sig tänka i vad jag än kommer göra. Men ja, smink blir det nog. Så Hej Stockholm kanske? Hej då alla som nördar sig kvar i Kungsör, kommer aldrig förstå mig på er... ? Härifrån ska jag i alla fall, så om det bara blir Eskilstuna! Jag ska bort! Far, far away! Ja, låda (:  


På måndag så blir vår favorit Martina 18 år! Så, därför ska hon bjuda på mat imorgon. Mysigt (; Ska bli riktigt trevligt måste jag säga, käka tacos och snacka skit! Synd att Fia inte är hemma bara, men hon är i Göteborg och kollar på Joe Labero (eller hur han nu stavar) och sover på hotell med Daniel. Sååå jag tror inte hon är värst ledsen ;P Så Sofia! Hälsa Joe från mig och tacka honom för senast! Haha ^^ (lite internt det där).

     Sen ska jag ta upp det Linda skrev på sin blogg, nämligen kvinnokroppen! (http://mydreamofhorses.blogg.se/). Mensvärk är satans verk. Vad har killar fått egentligen?! Skulle nog hellre ha lite morgonstånd än mensvärk en gång i månaden som resulterar i pillerknaprande. Urk. Men jaja, vad ska man göra? Får väl tugga i mina piller.

      Tävling imorgon, Prons avslutningen. Ska spela med Isabell. Jiho. Najsbajs! Kanonstart klockan 12, hål 11!


Nu ska jag telefonera!


Fore!
http://vidunderligt.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback