Alldeles för fort.

Okej, ska väl skriva om helgen som har varit då. Den var jättejättebra och jag vill tillbaka till den, den tog slut alldels för fort. Ingen av oss som va ut ville nog det, och förlåt Martina, var inte meningen att lämna dig, neverever liksom! du är ju trotsallt min frenatiske virusskitare! ;D
Men i fredags så var det Lotus som gällde, likadant på lördagen. Men i fredags drack jag iaf.. det kunde jag inte göra på lördagen eftersom jag fick köra! ;P och det händer nog inte igen för det gick typ knappt att dansa för man störde sig bara på alla som armbågades och puttades, sen blir man också irriterad över att man inte kan dansa som vanligt för att man är nykter. Haha, fast... jag dansade inte mycket igår... men lite iaf, tillräckligt för att det skulle störa mig! Haha (; Och förlåt Maria men jag hoppas att du förstå mig ändå.
Men jag vill tillbaka till helgen, den tog slut alldeles för snabbt och det är nog inte bara jag som tycker!

Är nådigt irriterad nu eftersom mitt jag hade sirvit klart ett inlägg nyss men så försvann det så fick skriva om, men det gick snabbt, blev helt annorlunda och helt fel. Roligt roligt. Så nu skiter jag i det här!

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback