Ja,låda.

Uppdatering är lika segt som vanligt. Men ja det som gäller är väl skola, skola, dans, kompisar, festa och hm.. nämde jag skola? Allt flyter på som vanligt typ. Men vissa saker är så jävla svåra, det gör mig dum i huvet. Varför ska man vara så feg och inte våga säga saker. Smått irriterande, jag vill bara spy på allt ibland. Inget, absolut inger är lätt och jag önskar att allt vore som när man var liten. Usch, usch, usch för att allt ska vara så, någon som har ett vettigt och seriöst svar till varför det är så? Och om man säger någonting, varför ska man vara så rädd för det svar man kan få?
- Hej, jag tycker om dig!
- Nejmen! Jag tycker om dig också!
- Sweet!

eller
- Hej, allt är bra!
- Javisst, klart det är!
- Sweet!

Förutom att allt är så himla svårt ska man vara smal också! Jadå, man ska vara smal samtidigt nämligen. Jajemen. Att vara "tjock" som jag och tröttna på allt det går inte. nej nej, Smal ska man vara. För när man är smal så är allting bätte! Ooja! Då kan man hänga med överallt, man ska nänligen inte ha storelek 38 eller större i kläder man ska ha 28! ja, jag lovar. Då bli allting mycker bättre! Det enda du behöver göra är att leva på tre salladsblad och ett glas luft, svårare än så är det! Tillslut kan klämma ner din nya smala röv i ett par jeans från barnavdelning. Ja, det borde vara allas mål här i livet, banta ner sig så man får plats ett par minimala byxor. Ja, låda.
VÅGA VÄGRA HUNGER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men hela tre salladsblad, det är på tok för mycket, 1,5 ska det vara, eller mindre, annars, jag jag kan inte ens nämna vad som händer annars, ja fy. Och den där luften som du pratar om, det är bäst att det är skogsluft du menar för förorenad stadsluft innehåller 78,3 kalorier. Det är bara föööör mycket. Tá tá!

Postat av: Linda igen

Tycker du ska köra alternativ 1 av dina konversationer, det borde funka fiiint, och får du inte det svar du vill så kan du nypa honom på smalbenet och komma hit och äta pepparkakor!

2007-11-28 @ 17:20:24
Postat av: L

Alternativt slänga pepparkakor på honom!

2007-11-28 @ 17:21:30
URL: http://mydreamofhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback