Huvudstadenochskola

Nu är det väl dax med ännu en av mina snabba uppdatering. Tjoho! Så här kommer en snabb men effektiv lista över vad som händ på senaste och ja.. ni fattar!

  • Jag har haft lov. Det var endast en vecka och det gör så att man precis lagom hinner bli jättetrött och allmänt seg. Lov ska vara typ två veckor, förste veckan blir/är man trött och andra veckan får man vila upp sig.
  • Jag har också festat endel. Lotus är det som har gällt och så en gång Harrys.
  • Jag har varit på STUM, 1-4 november. Det var kul, speciellt en viss workshop som rfsl hade. Har nog inte skrattat så mycker på väldigt väldigt länge.
    Han: Kan kvinnor ha vaginalsex med varandra?
    Jag: Ja, varför inte? Finns ju leksaker och sånt.
    Han: Javisst, och så har man ju fingrar och händer... eller en hand och en fot om man vill det!
    Det var så kul och han fick typ alla att skratta hela tiden. Och dom hade en väska som jag vill ha (eller ja, jag och emile), den var en röd tygväska som det stod "Colour of love" på. GE MIG!! Sen fanns det ju också en och annan idiot där också men ja, såna finns det väl alltid tyvärr.
  • Jag är också väldigt jävla extremt trött på skolan. Skolan är satansverk och borde utplånas. Jag ska uppfinna ett piller som gör att man lär sig allting direkt. Ord som plugga, studera, läxa och prov ska inte finnas kvar i vårat vokabulär, det ska bort! Bort bort bort!
  • Jag var också i Stockholm igår med Mami♥. Väldans trevligt måste jag säga! Var på sminkskolan jag ska gå på nästa år och den var finemang. Så vill ni någon gång sitta modell nästa år så är det bara att höra av er! ;D Vi gick också på stan, jag hittade en underbart fin plånbok (tyvärr ganska dyr men det var den värd!), ett finfint linne, ett par jeans från Gina för femhundra svenska riksdaler, Sweet! Plus att jag fick örhängen från mamma :D
  • Linda har också ritat fram en jättefin tatuering också som inom en snar framtid ska sitta på våra fötter i all evighet, i alla fall tills vi ruttnar under jorden och maskarna börjar äta på dom. Och nu kommer en av mina underliga funderingar som Fia kommer skälla på mig om men om en mask börjar äta på en tatuering får den bläckförgiftning då?
  • Och sist men inte minst så vill jag bara konstatera att jag borde plugga helvetes, jävla, äckliga, urkiga, tråkiga, förjävliga och fasansfulla Ekologismen istället för att skriva här. Bara så att ni vet.

Det var det sista för idag och jag tackar för mig och över till Microsoft Word - Ekologism!
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback