Träpinnar & The Ark

image120

Okej, nu är det äntligen helg igen. Helt uuuunderbart. Är så ohyggligt trött på skolan. Vill bara att skiten ska ta slut. Jag hatar det, vill bara spy på alla skolgrejer och skit. Skönt att man var ledig i tisdags iaf, och nästan ledig o måndags. En lektion då bara. haha. Men egentligen hade vi ju engelskalektion i tisdags med hur ska man veta att man har vikarie om INGEN lärare säge något om det? Så åter igen, lärarna är nötter och dom kan ingenting om att kommunicera med varandra. Men men...
Nästa vecka bli också grymt skön, bara skola måndags till onsdag sen blir det ju helg :) Så onsdagkväll bär det iväg till trollhättan. Nice nice. Sen ska man eventuellt iväg till Liseberg på torsdagen.  Men bara kanske, sen på fredag ska vi va i fjällbacka... sen på lördag ska vi till Ullared. Woha. Finns en sak till jag hoppas på med får väl se hur det blir med den saken. Jag vill träffa dig. Men nu är det ju så att det inte bara är jag som måste vilja. Haha ^^
Men jag hoppas i alla fall att det blir kul. :D

Idag då. Var på körskolan idag. Gick bra mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra för att vara första gången. Hade typ 13 fel båda gångerna (datorerna är spärrade så man bara kan göra testet 2 ggr/dag), så helt jävla ute och cyklar är jag inte. än så länge, nu är jag bara ute och går ;P Men ska väl pallra mig dit nästa vecka också innan onsdag på nått höger. Det fixar väl sig. Men för väl se va dsom händer mer idag. Tänkte gå ner och vila och städa om jag orkar efter det här. Slitit det här ni vet, sliter på fingrarna att trycka ner tangenterna. Puh. Men tur att man har grymt bra musik att lyssna på i alla fall. 
Hoppas på att Sofia und Daniel ska komma hit ikväll och kolla på Talang. :)

Så, imorn finns det en grejer som händer. Claes fyller hela 20 år. Grattis! Det är Eurovision grejer (eller hur det nu stavas?) och The Ark måste vinna! Sen är det också cruisingen så får se om man ska in på den. Jobbigt det här, svårt att bestämma sig lixom. Illa illa ^^ varför allt på samma dag? Kanske ska ringa Eurovisiongrejen och be dom flytta den till ikväll. Jo, det ska jag nog göra ;P Sen apropå ingenting så ska jag och Fia ringa alla bilföretag och be dom spärra alla bilar så de bara kan gå 130 km i timmen. För en bil behöver ju inte gå fortare egentligen.
Så det så. Sen ska jag skicka brev till GB glass och be dom sluta göra träpinnar i sina glassar och börja med plast. Alla träpinnar borde utrotas från denna planet. Snuskiga! Man får bara rysningar av dom och bli illamående. Våga vägra träpinnar!! ;D
Sen ska man hinna med lite golf också denna helg, blir nog på söndag. Men blir då förbannad på mina händer. Hata, hata , hata. Dumt att dom bara fixar sig och blir bra. Cp. Nån annan kan väl få det här som typ spelar eh.. fotboll eller något. Dom använder ju inte händerna. Men visst! ge skiten till någon som behöver det, efetrblivna mongogrej! Men har dock kommit fram till vad det kan vara, det kan vara typ överkänslig mot vatten eller något i den stilen. Men aja. Alla bryr sig.

Okej, kommer du ihåg Fia när vi jämt gjorde listor när vi gick typ i sjuan?
Vi gjorde allt från snygga killar till fulaste djuren. haha ^^
Så här kommer lite grejer som jag vill ha just nu. På stuts.
Sommarlov, massa massa pengar, någon som bryr sig (På riktigt), alla LW skivor och The Arks nya, nya tapeter och en dörr (!!!!), eller helt enkelt byta rum med mami och papi, nya händer, en ny mobil, en egen bärbar dator, en jättejättestor tv, nya garderob eller typ byrå. Så summa sumarum bli att jag vill typ flytta hemifrån ganska så snart.
Ge mig studenten!

Sist men inte minst vill jag bara säga att jag har fått sommarjobb. Uuunderbart. Me löv.
Hoppas på massa eller åtminstona lite jobb tillsammans med syrran. Vore riktigt kul alltså :) Hon kommer föresten hem snart. Den 22 maj ska vi till arlanda och hämta henne. Lääääängtar, min systeryster kommer hem! <3 :)

Men yeäh, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback