Militären & Harajuku

Vad är det för fel på bloggen egentligen? Kunde inte logga in igår eller dagen innan det. Knas.


I ett försök för att se lite harajuku ;P

Så nu är den här veckan slut. Skönt! Nu hoppas man väl på en rolig helg bara. :) Det enda jag vet med säkerhet är att jag har dansuppvisning imorn. Klockan 11,45 ska jag vara i Västeråshallen. Nervous like a crazy person. För att på Latinstreeten ska vi dansa typ mamba eller salsa steg eller vad det nu är och ur säker är man på dom likom? Man bara gör och hoppas på att det ska bli rätt. Sen står jag också längst fram i våran pyramidgrej när vi har Harajuku låten, så jag ser ju inte alla ndra när dom gör saker. Det är ju lättare om man ser de andra för då kan man ju hålla sig i samma takt. men ja, får väl se imorn hur det går. Dansen är föresten typ extremt lång! Dansar i fyra minuter och fyrtiosex sekunder. Det är ju type n evighet, känns det sin i alla fall. haha :) Sen när vi är klara med den dansen är det bara att gå ut och ta bort massa smink och göra sig iordning för att vara militär (dancehall). Jag ska åla, ja ÅLA in på scenen. Mindre sexigt måste jag säga. haha, men tur att det är riktigt dansgolv där så förhoppningsvis glider man hyfsat bra i alla fall. Där står jag också längst fram och kan lätta hamna olika än alla andra. Jäääätte kul... Not ^^ men men, kan ju inte göra så mycket åt det om den händer, annat än att komma in med det andra igen. ;P I år är också dancehallen mycket länge än förra året vilket är bra. För den var typ slut på 2,5 sekunder. Nu hinner publiken i alla fatta att det var några inne och dansa... Haha ^^
Men i alla  fall.. det blir nog bra! :)

Den här månaden har vi typ grymt mycket att göra. Dumt att lärare kan planera hur det ska lägg allting, eller åtminstone PRATA med varandra! Alla ger ju allting samtidigt. Nötter! Oh!

Får väl se vad som händer ikväll också. Får väl hoppas på att Martina och companiet ringer så jag har nått att göra! Yeah :)

Ne, nu ska jag spela lite backgammon eller göra något annat vettigt!


Got the body of a godess...

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej bruden!
Har du fått sommarjobb? =?
Vilka fina bilder!! Lycka till på dansen.
KRAM Susanna

2007-05-05 @ 09:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback