Linda & getter


Bild 1: Pernilla på parkeringen innan Liseberg
Bild 2: kaninen och en clown inne på liseberg ;P
Bild 3:
Och så har vi Fia också! :)

Skolan suger och jag hatar den. Speciellt vissa efterblivna lärare. Vissa ska då ha en jävla masssa till prov medan andra kan ligga och sova och typ skita i det ocg få MVG endå? Oh, cp. Blir så nådigt irriterad. Här i Sverige så ska alla ha likadana prov. Men icke! Oh! hela dagen har varit ganska irriterande. Finnst det segare svenska lektioner? jävla tjat om massa författare och grejer. Sen kommer en annan lärare och säger: ja vi ska väl hinna ha ett litet prov innan vi slutar.  Som om vi inte har tillräkligt med prov nu! KOMMUNICERA för helvette. Nu är jag sur.
 Jag längtar till sommaren, då ska jag pierca mig, förhoppningsvis åka till Finland en helg, jobba dvs tjäna pengar, vara massa med kompisar, fylla år, greja delar av körkortet och sådant :) Ge mig sommar nu!

I tisdags kom Linda hem också, efter att ha vart i Equador i 2,5 månader. Så extremt kul att hon är hemma. Saknat henne idiot mycket. Hon var inte så jättebrun som jag trodde, men lite iaf. I alla fall om armar och ansikte. Haha. Precis som vi i Forss släkten blir. ;) Sen kom honmed jättejättefina presenter! jag fick tre örhängen och en sjal. Underbart fina :)

Förra veckan va vi ju lediga torsdag och fredag så på onsdagskvällen åkte jag ner till Trollhättan med Fia och hennes familj. jag och fia stannade där medan resten av hennes familj åkte vidare till fjälllbacka. Vi var hos hennes kusiner pernilla och Sara :) Kom dit ganska sent så vi käka lite sen slagga typ, emn sen på torsdagen så åkte vi till Liseberg. Det var jag, Sofia, pernilla och Tanja som åkte ner. Sen där nere träffade vi Pernillas lumparkompisar Pettersson, Henke och Axel tror jag dom hette och två av dom prata skånska. Jag svär det måste nästan klassas som ett eget språk. haha :) men vi åkte typ allt och hela dagen var typ grymt kul. Det dugga dock lite men det är ganska bra endå för då är det inte för mycket folk så man slipper vänta och sånt. Sen åkte vi hem på kvällen och dom där tre nissarna åkte med hem till pernilla också. Vi käka tacos och grejer och sen sov typ. Alla var trötta.. eller ja, nästan alla ;P Sen på fredag bar det iväg till Fjällbacka och vara där hela dagen. Sen på lördagen åkte vi till Ullared. Hittade lite grejer och sånt. ncie! :) Sen på söndagen åkte vi hem. Den helgen åkte vi extremt mycket bil, typ kroniska skador på rumpan. En annan sak som rä säker är att jag är jävligt trött på Petter och hans fyra getter!! varenda jävla natt skulle pernilla och Fia berätta den, hundra gånger om! Uuuuuääck!
Men annars så var resan riktigt kul! ;D


Så, nån som vet vad som händer i helgen? Hör av er isf ;P

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dina barn ska få "petter och hans fyra getter" av mig i present.. ;) så att dom lär sig den oxå.. Hihi

2007-05-26 @ 12:07:04
Postat av: Linda

haha, jag har skitsvårt att vänja mig att skriva med åäö igen...skriver a:n och o:n hela tiden...fan riiiiktigt irriterande...haha, ILLA! pusss!!!!

2007-05-26 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback