Awomen!

Dagens kommentar: Du hoppas ju sämre än en handikappad känguru!

Asså, just den kommentaren var den bästa under hela kvällen. Haha:)
Till Sofia Åsa Johannas Holtfors lycka begav jag mig änrligen till KU som hon är på vareviga torsdag. Gick egentligen bara dit för att snacka en sväng men så träffa jag ju Camilla och då var jag ju bara tvungen att stanna kvar enligt henne. Men det var rätt schysst endå, skratta endel i alla fall och alla kyrkmänniskor är ju inte helt galna iaf. haha, men vissa är lite mysko, men sure. Jag va ju inte med dom ;P Det var iaf helt okej. Fick ju höra dagens kommentar iaf ;) Men men... Blir inte mer idag. Trött och sliten, 2 prov idag ju. Möh ! :P

Föresten, 18 år om 30 dagar. Nice, so fuckin' nice.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha.. kängurun var bäst..:D

2007-06-01 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback